Translate

duminică, 26 februarie 2012

Cheese Cake cu Mere Flambate


Intotdeauna cand mananc “New York Cheese Cake” imi place sa adaug cate ceva la acest desert, chiar daca sunt multe calorii la mijloc nu ma deranjeaza! De exemplu pun dulceata de cirese amare, visine cu scortisoara, sau o minitarta cu alune de padure.

Azi am adaugat langa Cheese Cake,  mere Golden si Grand Marnier pe care le-am folosit si la “Tarta cu mere flambate” si in plus am facut un sos gros de ciocolata, iar ca décor am pus niste afine.

Merele le-am facut exact ca la “ mere “Golden” si Grand Marnier”.

Sosul de ciocolata l-am facut cu ciocolata 75% cacao, pe care am topit-o si am adaugat lapte peste ea, pana a devenit  de consistenta unei crème.



Pe o farfurie am asezat cheese cake-ul, facut exact ca la “New York Cheese Cake” ,am aranjat si merele calde,

   am pus ciocolata 

si am incheiat cu afinele.

In urma cu cativa ani am mai facut o farfurie asemanatoare, numai ca atunci am pus in plus inghetata de ciocolata si in loc de afine am folosit capsuni proaspete pt décor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu