Translate

sâmbătă, 11 februarie 2012

Supa de ceapa - Onion soup


Intotdeauna mi-a placut supa de ceapa si am cautat o metoda rapida s-o fac.

Am  sa fac o “salata boeuf” si imi ramane supa, asa ca am sa impusc doi iepuri dintr-un foc.

Folosesc
1,25 kg ceapa si rosie si galbena
5 catei de usturoi
Sare
Cimbru
Ulei din samburi de struguri
2 felii de paine “pave”
Cascaval


Dupa ce supa e gata, strecor legumele.

Ceapa o curat si o tai in robotul de bucatarie, prin cutitul de taiat cartofii.


Aromatizez uleiul cu usturoiul taiat marunt, adaug ceapa, 


sare si mult cimbru uscat



 si las la foc mic 20 min. cu capac.

Dupa  ce au trecut 20 min. maresc focul si las sa scada si sa se rumeneasca un pic ceapa, cam 4-5 min.

Adaug ceapa peste supa


 si mai las la foc mic inca 15 min. acopirit cu un  capac.


Cand supa este gata, pun supa de ceapa in doua castroane, 


adaud in fiecare cate o felie de paine si presar cascavalul ras. 




Bag in cuptor la 250° pana se gratineaza cascavalul si totul e gata.
Mare atentie frige rau!

Un comentariu:

  1. ...cand bagai cate 20 de onioane p-o tava ce-ti mai placea :D
    de-acolo se trage bicepsu' asta, nu?

    RăspundețiȘtergere