Translate

luni, 14 decembrie 2015

Farfalle cu legume si branza telemea de casa




Seria de mancare la pachet pentru la munca continua, asa cum am scris in postarea trecuta, cu farfalle, branza telemea de casa si legume.

Farfalelle sunt integrale bio, le fierb cat scrie pe ambalaj, in apa cu sare, apoi adaug legume congelate si las  pana ce apa da iar in clocot, in felul acesta economisesc timp. Strecor, limpezesc cu apa rece si las sa se scurga.

In poza se observa 2 caserole, deoarece imi pregatesc cantitate dubla in zilele in care satu mult in sala, sa-mi ajunga pentru 2 mese.

Asez branza peste paste, zbrobind-o intre degete, apoi stropesc cu ulei de masline extra virgin.

Pachetul meu de azi a mai continut 2 mere, 30 gr nuci, 30 grame migdale macinate si miere de albine.

Pentru urmatoarea postare am pregatit un preparat 100% vegetarian, deoarece suntem in perioada in care se tine post. Preparatul contine fasole rosie, salata de varza rosie, zucchini, ciuperci crude, ridichii, patrunjel proaspat, ardei capia verde si ulei de masline extra virgin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu