Translate

luni, 20 februarie 2012

Spaghete "Milaneze" in stilul meu


De obicei cand ma apuc sa gatesc, improvizez retetele, sau le adaptez, in functie de dorintele fiului meu si de ceea ce am prin casa.

Azi am facut spaghete “Milaneze” dar in stilul meu.

Reteta e simpla si am folosit
450 g spaghete nefierte
800 g ciuperci
650 g piept de curcan
3 cepe galbene
1 cutie de rosii decojite
100 g cascaval bio
Busuioc
Oregano
Sare
Ulei din samburi de struguri
Unt
Patrunjel

Spaghetele le-am fiert in apa cu sare.

Ceapa am taiat-o marunt si am pus-o la calit in uleiul incins. 

Am adaugat sarea, oregano, busuioc si rosiile decojite.




Ciupercile le-am taiat in fasii de ½ cm. si le-am adaugat peste ceapa, cand aceasta statuse la foc mic 10 min.

Pieptul de curcan, de asemenea, l-am taiat in fasii de ½ cm. si le-am pus intr-o tigaie, fara ulei, la rumenit.


Intr-o farfurie am asezat pastele ca un cuib, le-am adaugat niste fasiute de unt,

 sosul de ceapa si ciuperci a urmat in mijlocul causului din cuib,


 am asezat fasii din carnea rumenita, 

presar cascavalul ras si inchei cu patrunjel.

Spaghetele mele milaneze au disparut repede din farfurii, ajutate si de un vin roze demisec bio.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu