Translate

luni, 28 noiembrie 2011

Tarta cu mere flambate


Tarte si minitarte fac destul de des.

Azi am s-o pregatesc pe cea cu mere “golden” flambate in Grand Marnier.


Pentru aluatul de tarta imi trebuie la fel ca la minitarta cu alune de padure
250 g faina
150 g unt
80 g zahar
2 galbenusuri  ou
Pregatesc aluatul si-l pun in frigider.


Mai prepar o crema, care va fi baza pe care voi aseza merele si este formata din
250 g branza proaspata 20%
2 oua
4 linguri de zahar





Dupa ce am format foaia, o asez in forma de tarta, tai marginile,


 amestec branza, ouale si zaharul,


 apoi torn peste foaia de tarta


 si pun la cuptor 30 min. la 180°.




Dupa ce merele si blatul de tarta cu tot cu crema s-au racit, incep sa aranjez merele pe tarta.


In loc de frisca, pregatesc 250 g branza proaspata 20% cu 3 lingurite de zahar pudra.


Am ornat frumos tarta cu merele, am turnat si sosul rezultat din flambarea merelor, 


ornez si cu “frisca slaba” 



si presar samburi de rodie.


Tarta arata bestial, iar gustul nu trebuie ratat.




o poza mai veche

2 comentarii:

  1. Foarte detaliata prezentarea si foarte ajutatoare!! mi-a iesit si chiar foarte buna!!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a iesit foarte buna.
    Si ce sa zic...la mai multe!:)

    RăspundețiȘtergere