Translate

marți, 7 februarie 2012

Muffins cu cirese si scortisoara


 Muffins cu ciocolata, un desert delicios. Trebuia sa fac ceva asemanator dar aromat, si atunci mi-a venit ideea sa combin cirese cu scortisoara, am mai adaugat si niste Grand Marnier, asa ca a iesit intr-adevar aromat.

La compozitie am pus
280 g faina
220 g unt
220 g zahar
4 oua
2-3 linguri lapte
20 g praf de copt
600 g cirese congelate
2 linguri zahar pudra
1 lingurita de scortisoara
Grand Marnier


Am facut in doua feluri.

Prima oara, dupa ce am facut compozitia, amestecand faina, untul, 


zaharul,Grand Marnierul,


 oule, 


praful de copt 


si laptele,


 o parte din compozitie am pus-o in forme


 si deasupra  am pus ciresele amestecate cu zaharul pudra 


si scortisoara.




A doua parte am amestecat-o cu ciresele ramase, 


am pus in forme si am adaugat cate o cireasa si o bucata de ciocolata deasupra.



Am  bagat la cuptor 17 min. la 180°.



Rezultatul a fost bun, bun de tot. Aromat si fraged. Indiferent de cum am facut, adica cu ciresele deasupra sau amestecate in compozitie, au iesit delicioase.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu