Translate

sâmbătă, 13 august 2011

Inghetata "Tom & Jerry" de capsuni cu iaurt si toffee


Cand ma intorc din parc cu pustiul meu, de fiecare data situatia pare trasa la indigo, copilul meu se uita lung la fiecare magazin de cartier in fata caruia este cate un frigider de inghetata. Este tare dificil sa-i explic cat de nocive sunt acele produse numite “inghetata”.

Astazi dupa o jumatate de ora de intrebari : “Dar de ce? Cum adica? De unde vine asta? Dar nu exista si…?” am promis ca atunci cand ajungem acasa o sa fac cea mai rapida inghetata.

Am avut in congelator 390 g capsuni, la care am adaugat 200g iaurt 2% si ca sa indulcesc situatia am folosit toffee-ul ramas de la un tort, 140 g.


Totul este extrem de simplu si rapid.

Am pus toate ingredientele in blender,


 am folosit pahare de carton cu “Tom & Jerry”J, in care am turnat amestecul din blender


 si am adaugat niste lingurite de plastic, pe care le-am pus vertical in pahare


 si le-am pus  in congelator.

Dupa aproximativ o ora inghetata a fost gata.


Ce a rezultat nu poate fi comparat cu “inghetata “, dar are un gust autentic si este cat se poate de sanatos.

Satisfactia de pe fata copilului face cat o mie de cuvinte, la fel ca si dezamagirea lui cand s-a terminat.

 inghetata TOM&JERRY in pahar de sticla cu ciocolata 70% si coaja de lamaie
versiunea aceasta in pahar de sticla, este favorita sotiei mele

I-am promis ca am sa-i fac mai des, urmatoarea fiind de visine cu miere de albine.

Un comentariu:

  1. Eu o sa inlocuiesc capsunile cu afinele, intru-cat este sezonul lor si imi plac mult.

    RăspundețiȘtergere