Translate

miercuri, 13 iulie 2011

Visine - partea a 2-a "Tropicana - Palarie cu visine"

Reteta aceasta a aparut dintr-o joaca. Am incercat sa fac ceva doar cu ce aveam in acel moment si a iesit un desert de care sunt tare mandru.
 
Am folosit 4 rondele de grau expandat, pe care le-am inmuiat in siropul lasat de la 500g de visine fara samburi (lasate la frigider peste noapte) cu 4 linguri de zahar. Visinile le-am pus pe aragaz cu inca 4 linguri de zahar, scortisoara si coaja de lamaie.(eu am facut doar 4 rondele, dar cantitatile sunt mai mari asa ca ce ramane se pune la frigider si se poate folosii  mai tarziu).

In timp ce rondelele se inmuiau, am pregatit o crema din :
4 oua;
15 g unt topit;
50 g faina;
150g zahar;
500ml lapte fierbinte
Toate acestea se amesteca cu telul la foc mic 5 min, pana iese o crema asemanatoare unei budinci.

Dintr-un pachet de branza de vaci slaba, la care am adaugat 100g nuci macinate, o lingurita cacao pudra, 80g zahar, coaja lamaie si 5-6 biscuiti graham, am format niste mingiute foarte gustoase, la care am adaugat in mijloc o visina (din cele despre care am vorbit mai sus).


Dupa ce rondelele de grau expandat s-au inmuiat, se adauga cate 2 linguri de visine calite si racite deasupra rondelelor, crema din lapte racita peste visine, apoi mingiutele din branza de vaci, formate astfel: se amesteca branza cu nucile macinate, cacao, zaharul, coaja lamaie, se face  pesmet din biscuitii de graham, se ia cate o lingurita din amestecul de branza si se amesteca cu pesmetul din biscuiti pana se formeaza o biluta, pe care o punem deasupra cremei din lapte. Un pic de ciocolata rasa intrgeste tabloul.


 Rezultatul a fost peste asteptari, atat gustul cat si aspectul.



Un comentariu:

  1. arata fb. cu ingrediente putine dar consistente fara E-uri, dupa cum se vede ai facut o treaba buna. bravo man!

    RăspundețiȘtergere