Translate

joi, 28 iulie 2011

Cosulete cu salata de ou


Cu acest preparat nu ai cum sa dai gres, eu mi-am impresionat apropiatii in mod deosebit cu aceste “Cosulete cu salata de ou”, gustul si aspectul sunt fantastice.

“Cosuletele” sunt facute din aceeasi compozitie de aluat ca la "Tarte cu ciuperci", numai ca folosesc metoda de la “Cosulete cu vinete”,  pun aluatul in forme si presar cascaval ras inainte de a pune la cuptor. 

“Cosuletele” le las la racit si apoi incep sa le umplu cu “Salata de ou”.

La salata de ou am folosit
6 oua fierte 5-6 min.
2 castraveti in otet
¼ gogosar in otet
1 catel usturoi (mare)
Sare dupa gust (atentie si maioneza are sare)
Maioneza pe care am facut-o din
1 ou
½ zeama lamaie
300 ml ulei floarea soarelui
Sare


Castravetii si gogosarul  taiati cubulete mici apoi ii storc. Ouale de asemenea le tai marunt. Usturoiul tocat cat de fin se poate. Amestec totul cu maioneza, adaug sarea 


si incep sa umplu cosuletele gata racite.


Pentru decor folosesc boia de ardei dulce (se poate si iute) si frunze de patrunjel proaspat.




Un comentariu: