Translate

joi, 28 iulie 2011

Supa crema de ciuperci

Supa crema de ciuperci este apreciata de foarte multi oameni, iar eu sunt un iubitor al preparatelor cu ciuperci.

Pentru ca o crema de ciuperci sa iasa buna, trebuie sa ai o supa de carne buna. Am ales ½ pulpa de curcan superioara. Pe langa carnea de curcan am mai adaugat in 3,5 l  apa :
1 ceapa galbena bio
4 morcovi mici
1 cartof mare
1 lingura sare

Cantitatea de supa este dubla fata de cat imi trebuie la crema de ciuperci, dar nu se stie niciodata cand mai ai nevoie de o supa de carne in bucatarieJ.

Am folosit urmatoarele ingrediente pentru crema
1 kg ciuperci champignon tocate la robotul de bucatarie
 1 ceapa rosie, 1 ceapa galbena  bio si 1 praz
 2 linguri ulei samburi strugure
1 pahar de vin rosu bio
2 linguri branza de vaci
1 lingurita busuioc
1lingurita sare

Poate parea ciudat dar, de data asta, prefer  sa adaug la crema de ciuperci si 150g naut lasat la inmuiat in apa cu sare timp de 24 ore.



Dupa ce am calit ceapa si prazul, le-am stins cu vin, am adaugat ciupercile, nautul, sarea , busuiocul. Intru-cat ciupercile au lasat mult lighid, le-am lasat sa scada. Am stins focul si am adaugat branza de vaci, am turnat  supa deasupra si am folosit blender-ul sa fac crema.

Pentru decor am facut cosulete din 50g mozzarella rasa, pe care le-am umplut cu ciuperci calite cu ceapa si praz si frunze de patrunjel proaspat. Uleiul de masline extra virgin si pesmeti din secara integrala au fost baza cosuletelor.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu