Translate

sâmbătă, 23 iulie 2011

Tarte cu ciuperci

Aerul tare de la munte imi face o pofta de mancare nebuna, asadar  am facut 2 tarte cu ciuperci.

Am folosit  ½ din cantitatile de aluat de la “Pizza de vacanta” pentru aluatul de tarta.
250g faina
½  pachetel drojdie (12g)
15g unt
½  lingura zahar
Sare
70-80ml apa.

Am lasat aluatul sa creasca aproape de o sursa de caldura aproximativ 1 ora.

La umplutura pentru tarte am avut nevoie de
1 lingura ulei
1kg ciuperci
2 cepe rosii
3 ardei grasi
100g masline negre (fara samburi)
3 catei de usturoi
1 ou
200g cascaval ras
1 lingurita busuioc
Sare dupa gust
Patrunjel proaspat


Calesc ceapa, ardeii, ciupercile, adaug usturoiul-tocat marunt, busuiocul, sarea. Ciupercile lasa mult lichid, asa ca las sa scada. Dupa ce s-au calit, astept sa se raceasca, adaug 3 sferturi din cantitatea de cascaval, oul ,



 amestec bine si torn in aluatul gata pregatit in forme.


 Presar restul de cascaval pe deasupra si pun la cuptor 17 min. la 220°. 


Toc patrunjelul, iar cand tarta e gata il presar pe deasupra.




Expresia “S-au batut turcii la gura mea” a devenit realitate.

O poza mai veche  de care sunt tare mandru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu