Translate

luni, 18 martie 2013

Supa de rosii cu tarhon si Quinoa




Am facut o supa de rosii in stilul meu, am combinat ingrediente care se potrivesc sub alte forme.

Clasic vorbind supa de rosii se face cu orez, eu am inlocuit orezul cu quinoa, apoi am adaugat in farfurie telemea facuta de mine, cu gandul la combinatia de rosii cu branza. Tarhonul intrgeste incontestabil schimbarea de atitudine a acestei supe.

Ingrediente
10 -12 rosii
3 morcovi
3 cepe mici
1 dovlecel
¼ telina
1 manunchi de tarhon proaspat
Sare
1 lingura zahar
Ulei orez
Ulei masline extra virgin
Quinoa
Branza telemea

Oparesc rosiile si le decojesc.

Morcovii, dovlecelul, ceapa si telina le toc rondele, respectiv cuburi si le inabusesc in uleiul de orez.

Tarhonul il toc marunt, nu inainte de a pune deoparte cateva frunze pt décor.

Adaug rosiile peste legumele inabusite, sarez, pun zaharul si tarhonul tocat. Las la foc mic 15-20 min, pana se inmoaie legumele.

Quinoua o fierb in apa cu sare si o scurg.

Folosesc blenderul vertical sa pasez supa.

In farfurie asez un cilindru de inox si formez o insula din quinoa. Torn supa in jurul insulei, presar talemeaua zdrobita intre degete, picur ulei de masline si ornez cu frunze proaspete de tarhon.

Urmatoarea supa de rosii am s-o fac cu busuioc si mozzarella proaspata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu