Translate

marți, 12 martie 2013

Peste in crusta crocanta de curry si fulgi de grau integral




Asa cum am mai scris prin postarile mele, trebuie sa-mi pun la contributie creativitatea si sa fac preparate pe placul fiului meu.

Azi am facut peste in crusta crocanta de curry si fulgi de grau integral,  alaturi am pus cartofi la gratar cu busuioc, oregano si cimbru, iar pata de culoare, bineinteles: spanac tanar cu usturoi.

Ca sa evidentiez  aceasta combinatie culinara am folosit un sos de kefir, identic de altfel cu cel de iaurt si usturoi cu mult patrunjel proaspat.

Pentru 3 portii am folosit 3 pesti Dorada, pe care i-am filetat  si i-am cautat minutios de fiecare oscior, asigurandu-ma ca sunt fara de cusur, nu de alta, dar nu vreau sa-mi atrag nici cel mai mic repros din partea fiului meu.
Dupa ce am pregatit pestele, am preparat un amestec de
3 oua
1 lingura mustar
5 linguri faina
½ lingura curry
Sare
Piper

Am folosit telul,  am batut pana s-a omogenizat si nu au ramas cocoloase.

Trec pestele prin amestecul de mai sus, apoi prin fulgi presati din grau integral, pe care in prealabil i-am zdrobit intre degete.

Fulgi presati din grau integral ii cumpar de la Ki-Life-ul din Piata Amzei, dar se gasesc si in Selgros. Sunt importati din Australia.

Fileurile de peste  trecute prin fulgii de grau le prajesc cate 2 min pe fiecare parte.

Spanacul il oparesc, il limpezesc cu apa rece. Procedand astfel pastrez verdele crud al spanacului. Dupa ce l-am limpezit, il trag la tigaie in ulei de masline, cu usturoi si sare.

Cartofi ii fierb in coaja, ii las la racit. Dupa ce-i decojesc, ii tai rondele de 1 cm si-i amestec cu: ulei masline, busuic, oregano, cimbru, sare si piper. Ii pun pe gratar si-i rumenesc.

Toata combinatia de azi a fost un deliciu,  apreciat pana la ultima bucatica.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu