Translate

miercuri, 13 martie 2013

Inghetata de mango, vanilie si toffee




Inghetata de mango, vanilie si toffee are si o povestioara, care descrie usorul regret ca s-a terminat iarna. Un preparat deosebit care are si o poveste de spus, ramane bine intiparit in mintea copilului meu pofticios (bineinteles cand e vorba de dulciuri).

Povestioara suna cam asa:

“ Erau 7 zmeurici care au hibernat in congelator peste iarna.

Azi s-au trezit pe o farfurie alaturi de  un mare derdelus din Ingheteta de mango, vanilie si toffee, asa ca au mutat piscotul ingropat in zapada de zahar pudra, cat mai aproape de derdelus. Au inceput sa se urce una cate una, cu chiu cu vai, spre varful derdelusului.

Prima zmeurica ajunsa in varf se da cu mare bucurie la vale, lasand o dara frumos colorata, ca décor suplimentar.

Cel de-al doilea, un zmeuroi batos si curajos, sare de la inaltime, direct in gramada de caramel si smantana dulce, lasand o mare dara in urma sa, astfel contribuind si el intr-o maniera mai dura, la decorul farfuriei.

Prima zmeurica spune:

-          -  Derdelusul acesta este nemaipomenit de gustos! Este din 500 g smantana batuta cu 4 linguri de zahar, pana se face frisca

-         -  Si doua mango amestecate cu vanilie si toffee… - spuse zmeuroiul batos.

-          - Stim, stim … are si 3 galbenusuri amestecate cu mango, plus 3 albusuri batute cu o lingura de zahar… - spusera in cor restul zmeuricilor.

Si au tot povestit intre ele cum “EU –Tati”, am folosit blenderul vertical sa fac mango-ul cu galbenusurile si toffee-ul o pasta, apoi am trecut-o printr-o strecuratoare ca sa obtin o crema fina. Ceea ce a rezultat am amestecat  cu o parte din frisca si albusurile batute. Restul de frisca si albus le-am amestecat cu vanilie.

Apoi si-au adus aminte ca am pus o folie de plastic intr-o forma de chec si am turnat intai crema de mango, iar deasupra am pus frisca, albusul si vanilia. In felul acesta am obtinut 2 straturi. Au mai spus ca am pus totul la congelator peste noapte.”

Povestea se termina brusc, cand toate zmeuricile realizeaza ca sunt sub obiectivul aparatului de fotografiat, iar ele trebuie sa ramana nemiscate, sa se sacrifice pt acesta postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu