Translate

joi, 24 ianuarie 2013

Vinete Pariziene




Zilele trecute am facut “vinete Pariziene”, asa mi-a placut mie sa le numesc, inspirat de “Snitelul Parizian”.

Ingrediente
2 vinete
2 oua
200 g faina
Sare
Ulei floarea soarelui

Vinetele le-am spalat, le-am curatat, le-am taiat rondele cam de ½ cm,  le-am dat cu sare ca sa scot apa din ele, le-am pus pe un prosop de hartie.

Am batut ouale, apoi am dat rondelele prin faina.

Intr-o tigaie fierbinte, am pus uleiul, apoi am dat vinetele prin ou si le-am scufundat in uleiul fierbinte.

Dupa ce s-au rumenit, am folosit alt prosop de hartie, sa asez rondelele gata facute, in asa fel incat se absoarba surplusul de ulei.

Am dat un praf de sare si am adaugat aceste “vinete Pariziene” la piept de curcan pe gratar.

Si pieptul de curcan si vinetele au mers de minune cu cele 3 sosuri: sos ton, sos remoulade si sos tartar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu