Translate

luni, 14 ianuarie 2013

Inghetata de zmeura cu ciocolata




Am inceput sa ma antrenez pt la vara, in facut inghetata.

Azi am facut inghetata cu zmeura si ciocolata.

Ingrediente
200 ml smantana pt frisca
2 linguri zahar
300 g zmeura
2 linguri miere rapita bio
100 g ciocolata

Am facut frisca.

Zmeura congelata am pus-o in blender cu cele doua linguri de miere.

O parte mica din cantitatea de pasta de zmeura, rezultata din blender, am pus-o deoparte pt décor, iar restul l-am amestecat cu frisca.

Ciocolata am topit-o in bain marie si cu o lingurita am adaugat-o la amestecul de frisca cu zmeura.

Efectul vizual l-am obtinut, lasand ciocolata topita sa curga  in timp ce miscam lingurita, iar la sfarsit, dupa ce  am turnat in forme, am pus ciocolata pe toata suprafata cremei si am infipt lingurita in crema de inghetata, de 2-3 ori pana am atins fundul formei.

La congelator am tinut-o o noapte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu