Translate

marți, 15 ianuarie 2013

Inghetata Zabaione




Aseara am facut inghetata din frisca si crema zabaione.

Dupa o noapte lasata la congelator arata minunat, iar gustul este greu de descris in cuvinte.

Ingrediente
200 ml smantana pt frisca
2 linguri zahar
4 galbenusuri de ou
3 linguri de zahar
50 ml vin Marsala
25-30 bucati de zmeura

Crema zabaione am realizat-o in bain marie, amestecand cu telul galbenusurile si 3 linguri de zahar pana au devenit cremoase si deschise la culoare. Vinul l-am adaugat putin cate putin, dupa ce am dat la o parte de pe sursa de caldura, amestecand permanent.

Inainte sa torn crema de inghetata in forma, aranjez o folie de plastic in forma, sa-mi fie mai usor la scos si taiat dupa ce ingheata.

Am facut frisca si am amestecat-o cu zabaione,am presarat zmeura si am turnat-o in forma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu