Translate

marți, 8 ianuarie 2013

Pasta de naut cu reductie de ceapa, otet si tarhon.




O alternativa la fasolea batuta cu ceapa calita, este ceea ce am facut eu azi, adica pasta de naut cu reductie de ceapa, otet si tarhon.

Pt pranz am facut o farfurie cu cele de mai sus si am mai adaugat, salata de urechi de lemn, orez basmati, masline kalamata, capere si ulei de masline.


Ingrediente pt  reductie
2 cepe mari galbene
3-4 linguri de otet de mere
5-6 linguri otet balsamic
Tarhon
Sare

Am pus otetul la foc mic si cand a inceput  sa fiarba am adaugat: ceapa, taiata marunt, tarhonul si spre sfarsit sarea. Am lasat la foc mic pana a scazut aproape complet.

Ingrediente pasta naut
500 g naut uscat
7-8 catei usturoi
75 ml ulei masline
Sare
Boia de ardei dulce
Capere

Am pus la inmuiat nautul o noapte. Apoi am pus la fiert, cu sare,  sub presiune 50 min.

Dupa ce am strecurat nautul fiert, l-am pus in blendrer alaturi de usturoi, sare, ulei si boia. Am mai adaugat apa pana am obtinnut o pasta pe gustul meu.

Ingrediente salata urechi de lemn
100 g urechi de lemn deshidratate
150 g mazare
150 g fasole verde
1 sfecla rosie mica
2 morcovi
4 ridichii
4 cepe verzi mici
7-8 catei usturoi
Ulei de masline
Ulei de canepa
Zeama lamaie
Sos soya
Sare

Pt  salata din urechi de lemn, am pus ciupercile la inmuiat in apa rece. Dupa ce s-au inmuiat le-am fiert 10 min.

Legumele le-am tocat ( morcovii, sfecla si ridichiile le-am dat prin razatoarea mare) si le-am adaugat la ciupercile racite.

Sarea, uleiul, otetul si usturoiul tocat marunt au urmat peste ciuperci si legume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu