Translate

duminică, 13 ianuarie 2013

Sos Chantilly




Acum  profit din plin de frisca obtinuta de mine din lapte proaspat.

Azi am facut sos Chantilly, pe care l-am pus peste spanac fiert in apa cu sare si a fost un deliciu alaturi de penne Arrabiata.

Sosul este simplu de facut dar necesita timp si rabdare, cel putin pt mine care obtin totul traditional, adica amestecand totul de mana.

Am facut maioneza din 2 galbenusuri, iar frisca din 75 ml smantana.

Se adauga frisca la maioneza si am obtinut sosul Chantilly.

Spanacul l-am fiert 3 min. dupa ce a clocotit apa.

Pennele Arrabiata le-am facut cu paste penne (400 g nefierte), o capatana usturoi, ulei masline, busuioc, oregano, rosii decojite, suc de rosii, ½ lingurita cipsuri chilly si sare.

Pe farfurie am asezat prima data spanacul, ajutandu-ma de o ceasca conica, au urmat pastele, sosul si am decorat cu frunza proaspata de busuioc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu