Translate

miercuri, 9 noiembrie 2011

"Lavashsandwich"-ul


Fiul meu a fost foarte sceptic cand i-am explicat ca intentionez sa fac din painea ”Lavash” sandwich-uri, asadar a trebuit sa-i demonstrez practic cum fac sandwich din lavash.

Am inceput cu un sos simplu dar foarte gustos, cu care am uns painea, pentru a da un plus de savoare. La sos am folosit
Kefirul pe care il obtin in casa
Sare
Busuioc uscat
Oregano uscat
Ulei masline extra virgin



Acest sos trebuie lasat 2-3 ore deoparte, sa se dea ragaz aromelor sa se amestece.

Umplutura pentru sandwich are influente mexicane. Am folosit
Piept de curcan
1 ceapa galbena
1 ceapa verde
3  ardei grasi (rosu, portocaliu, verde)
200 g fasole rosie
200 g porumb boabe
50 g cascaval
Sare
Ulei din samburi de struguri


Pieptul de curcan l-am taiat in cubulete, ceapa galbena am taiat-o solzi, ardeii julien.


Intr-o tigaie am pus ulei din samburi de struguri si dupa ce acesta s-a incins, am pus ceapa si carnea la calit.


Am adaugat restul de ingrediente, imediat ce carnea s-a facut alba. 


Nu trebuie lasat mult pe foc, 5-6 min. sunt suficiente, la fel ca legumele de la somonul la cuptor.

In timp ce umplutura e pe foc, ma apuc sa fac garnitura din avocado si rosii cherry.

Pentru aceasta folosesc aproape aceleasi ingrediente ca la guacamole
1 avocado
15-20 rosii cherry
1 ceapa verde
Zeama de lamaie
Sare
Ulei de masline extra virgin



Sosul a stat deoparte aproape 3 ore, umplutura e gata, la fel si garnitura, asa ca ma apuc de facut sandwich-ul.

Adaug sosul pe lavash,


 apoi umplutura din tigaie


 si cascavalul ras. 


Rulez lavash-ul si folosesc 2 scobitori ca sa fixez lavash-ul.


Dupa ce tai sandwich-ul pe diagonala, in jumatate, 


il asez pe farfurie si adaug garnitura din avocado.


Gustul rezultat este de fapt o combinatie de mai multe arome care se completeaza perfect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu