Translate

duminică, 13 noiembrie 2011

Ceapa rosie caramelizata


Ceapa la cuptor, ceapa prajita cu pasta de rosii, ceapa in general gatita are o aroma care ma atrage in mod special.

Azi am vrut sa gatesc ceapa intr-un mod special, in asa fel, incat sa o pot potrivi cu “Pieptul de rata”.


M-am  gandit ca daca fac un caramel cu visinata si adaug scortisoara, clementina si chimen, iese combinatia perfecta.

Am ales 2 cepe rosii, una mai mare si una mai mica, la care am mai adaugat
15 g unt
2 linguri zahar
1 pahar visinata
4-5 feliute de clementina
Scortisoara
Chimen
Sare
Dupa ce am taiat cepele pe lung, am pus untul intr-o tigaie incinsa,


 peste care am adaugat zaharul. 


Dupa ce s-a format un caramel brun, am turnat paharul de visinata.


Ceapa si feliile de clementina, 


le-am lasat sa se inmoaie in caramelul rezultat; am pus si scortisoara 


cu chimenul.


Ceapa gatita in felul acesta se potriveste de minune cu pieptul de rata si cu garnitura de mazare cu unt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu