Translate

marți, 2 octombrie 2012

Biscuiti cu susan - Sesame cookies (foarte rapid)



Dupa ce am terminat “Prajitura cu dovleac si cu seminte de dovleac in trei straturi”, mi-a ramas un rest de aluat, asa ca am facut repede niste biscuiti cu susan.

Normal, daca  vreau sa fac mai multi biscuiti folosesc ingredientele si  cantitatile de la aluatul pe care l-am facut la “Tarta cu dovleac”.

Pe langa restul de aluat ramas mai folosesc susan, unt si apa.


Folosesc o foie de pergament, pe care o ung cu unt si  intind aluatul (daca aluatul se lipeste pun un pic de faina) pe ea.


Cu o pensula ung foaia de aluat cu apa si apoi presar susanul.




Tai aluatul in patratele



Asez pergamentul pe spatele unei tavi de cuptor si pun la cuptor 17 min. la 200°.



Asa am obtinut cel mai rapid, biscuitii cu susan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu