Translate

luni, 8 octombrie 2012

"Barcute" din vinete cu broccoli si conopida la cuptor



Baiatul meu nu se prea impaca cu brocoli sau conopida, asa ca am facut ceva atragator pt el: "Barcute" cu broccoli si conopida.

Stiind ca-i plac vinetele, cascavalul si carnea de curcan, am combinat aceste ingrediente si a iesit un  preparat pe placul lui.

Am folosit
4 vinete
6 rosii
1 conopida
1 broccoli
2 ardei grasi
1 kg carne
250 g cascaval
1 capatana usturoi
Ulei samburi struguri
Sare


Am deojit rosiile si le-am scos cotorul.


Ardeii i-am taiat in bucatele mici.



Am pus in tava ulei.


Vinetele le-am taiat in jumatate si la fiecare dintre jumatati le-am taiat un pic spatele in asa fel incat sa se aseze drept in tava.

Conopida si broccoli pot fi oparite, sau chiar putin fierte, dar de data aceasta imi era tare foame asa ca le-am pus asa crude.


Am asezat jumatatile de vinete in tava si le-am facut crestaturi in care sa-mi incapa florile de broccoli si conopida.

In tava am pus si rosiile, am turnat inca un  pic de ulei si am dat un praf de sare.

Fiecare rosie a primir cate o floare de conopida, iar in vinete am pus alternativ conopida si broccoli.


Carnea am taiat-o in cubulete si am asezat-o printre legume.


Am dat iar un praf de sare si am pus  ulei, busuioc,


 apoi am ras cascavalul peste, 


am presarat usturoiul, taiat rondele 


si am incheiat cu bucatele de ardei.



La cuptor am tinut 50 min. la 240°.


Au iesit niste barcute frumos gratinate.

In farfurie am asezat bucatele de carne, apoi o barcuta si o rosie cu floarea de conopida.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu