Translate

vineri, 26 octombrie 2012

Biscuiti cu unt de arahide, miere si ciocolata - Peanut butter cookies with chocolate




Dupa biscuitii cu susan si cei cu crema de smochine, azi am facut biscuiti cu unt de arahide, miere si multa ciocolata.

Biscuitii de azi sunt foarte bogati in calorii si grasimi, asa ca o portie ar trebuii sa contina un singur biscuite.

Am folosit pt biscuiti
100 g miere rapita bio
300 g unt de arahide (peanut butter)
125 g faina integrala de grau – bio
125 g faina alba 000
100 ml lapte
200 g ciocolata 50%
2 linguri Grand Marnier


Pt décor
1 ½ banana
2 lingurite zahar pudra
¼  zeama lamaie

Intr-un castron am amestecat mierea, untul de arahide si Grand Marnier-ul, am adaugat faina integrala, apoi pe cea alba, 







am amestecat si am pus  laptele.


Ciocolata o tai in  cubulete de aproximativ ½ cm si o adaug aluatului.





Formez biscuitii in mana si-i pun pe spatele unei tavi, 




apoi bag la cuptor 16 min. la 180°.


Decorul l-am facut din cipsuri de banane caramelizate.

Am uns o hartie de pergament cu unt, am presarat  zahar pudra, am taiat feli de banana foarte subtiri, le-am asezat pe hartia de pergament si le-am stropit cu zeama de lamaie. Am mai cernut niste zahar pudra peste ele si le-am pus la cuptor 20 min. la 170°.









Am lasat sa se raceasca si biscuitii si cipsurile de banane, le-am asezat impreuna pe o farfurie si au disparut imediat dupa ce le-am facut poze.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu