Translate

luni, 29 aprilie 2013

Tort cu multa crema de cacao





Tortul cu multa crema de cacao este usor de facut, pot spune ca e la indemana oricui sa faca un astfel de tort.

Ingrediente
400 g cirese fara samburi din compot

Pt blatul din pandispan
10 oua
10 linguri zahar
10 linguri faina

Pt crema de cacao
700 ml lapte
6 oua
160 g zahar brut
60 g unt
170 g faina
4 lingurite cacao

Pt frisca
400 ml smantana culeasa de mine
4 linguri zahar

Pt sirop
350 ml kefir de apa
3 linguri zahar pudra (cu pastaie de vanilie macinata)

Am pregatit frisca si am copt blatul din pandispan.

Pt crema de cacao am pus laptele la incalzit impreuna cu untul care se va topi in lapte.

Ouale le-am batut impreuna cu zaharul pana acesta se dizolva.

Faina am amestecat-o cu cele 4 lingurite de cacao, apoi am adaugat acesta mixtura peste ouale batute cu zahar. Am amestecat cu telul pana s-a format un aluat. Peste acest aluat am turnat  laptele cald continund sa amestec cu telul si am pus la foc mic.

La inceput totul este lichid, apoi dupa aproximativ 10 min incepe sa se ingroase, in tot acest timp trebuie sa amestec  ca sa nu se prinda. La un moment dat se ingroasa si este dificil sa amestec, dau deoparte de pe foc si o las sa se raceasca.

Blatul l-am taiat in 4.

Dupa ce am insiropat primul strat l-am umplut cu frisca si cirese.

Al doilea strat a fost din crema de cacao, urmatorul din frisca cu cirese.

Toata suprafata tortului am imbracat-o in crema de cacao folosind posul cu sprit.

Asta a fost tortul facut cu ocazia Floriilor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu