Translate

joi, 18 aprilie 2013

Ravioli de casa cu branza de casa si sos pomodoro




Ravioli de casa cu branza de casa si sos pomodoro, o reteta usoara care necesita rabdare.

Dupa o ora de migala mi-a iesit un preparat delicios!

Sosul pomodoro l-am realizat exact ca la “Spaghete cu sos de leurda si sos pomodoro”.

Ingrediente
100 g alac
100 g faina alba
2 oua
400 g branza telemea facuta de mine
2 cepe verzi
Marar
Sare

Pt sos
5-6 rosii
6-7 catei usturoi
Ulei masline
Busuioc
Oregano
Sare

Pregatesc aluatul pt foaia din care am sa fac ravioli. Amestec cele doua tipuri de faina cu oua si sare.

Presar faina pe un blat si intind aluatul pana ajunge o foaie de un mm grosime, o tai in patrate de 6×6 cm.

Branza telemea o zdrobesc cu furculita si o amestec cu ceapa si mararul taiate marunt.

Dau cu apa marginile fiecarui patrat de aluat, pun branza in mijloc si impachetez lipind marginile, apoi apas cu o furculita si obtin ravioli. O joaca de copii!

Pun la fiert apa cu sare si cand da in clocot adaug ravioli. Sunt suficiente 4-5 min si sunt gata.

La décor am pus cateva rosii cherry oparite si smantana  fermentata facuta de mine in ncasa. Despre smantana fermentata am sa vorbesc intr-o postare viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu