Translate

vineri, 22 februarie 2013

Salata Waldorf si clatite cu faina de secara la micul dejun





Dupa ideile de mic dejun cu salata de cruditati, sau humus si salata cu urechi de lemn, azi am facut un mic dejun cu salata “Waldorf”, clatite cu 50% faina de secara integrala bio, nuci si miere de albine din rapita bio.

Ingrediente salata Waldorf
2 telini
2 mere
200 g maioneza
1 lingurita mustar
50 g nuci
100 g piept pui (optional)
Sare
Piper
Zeama lamaie

Telina am curatat-o si am  ras-o pe razatoarea mare.

Merele le-am curatat si leam taiat feliute, apoi le-am stropit cu zeama de lamaie.

Maioneza am facut-o din 2 galbenusuri de ou, sare, 1lingurita mustar, ulei si zeama de lamaie.

Pieptul de pui l-am facut la tigaie, l-am lasat la racit si l-am taiat cubulete.

Am amestecat totul si am pus la frigider.

Ingrediente clatite
5 oua
1 cana faina de secara
1 cana faina alba
Lapte cat e nevoie
Sare

Las aluatul o ora sa se linisteasca, daca e prea vascos inainte de a face clatitele, mai adaug apa, la fel ca la tortul de clatite cu dovleac.

½ din clatite le-am umplut cu salata Waldorf, iar a 2 a jumatate am umplut-o cu miere si nuci pisate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu