Translate

luni, 4 februarie 2013

Profiterol cu pasta de masline si avocado




Eu sunt inebunit dupa maslinele Kalamata, nu-mi lipsesc niciodata din bucatarie. In aceeasi masura imi place si avocado cu usturoi si zeama de lamaie sau limeta.

In concluzie am hotarat sa fac o pasta de masline cu avocado, usturoi, ceapa, cascaval ras si patrunjel. Aceasta pasta am pus-o in profiterol.

Ingrediente umplutura
200 g masline Kalamata
2 avocado
5 catei usturoi
½ zeama lamaie
½ ceapa
75 g cascaval
Patrunjel verde

Ingrediente aluat oparit
100 ml apa
50 ml ulei
100 g faina
Sare
2 oua mari

Aluatul il realizez: pun apa si uleiu pe foc iute, cand acestea dau in clocot adaug toata cantitatea de faina si amestec cu telul, dand la o parte de pe foc.

Las sa se raceasca putin si adaug ouale unul cate unul, amestecand continu.

Pun foaie de pergament pe spatele unei tavi de cuptor si cu un sprit, formez gogosele de aluat.

Bag la cuptor 30 min la 190°.

Dupa ce se racesc, crestez gogoselele frumos rumenite, in asa fel incat sa am loc sa umplu cu pasta de masline.

Scot samburii maslinelor, curat avocado, usturoiul si storc lamaia. Pun toate acestea intru-un vas ingust si inalt, iar cu mixerul vertical obtin pasta.

Toc ceapa foarte, foarte marunt, rad cascavalul si le adaug la pasta de mai sus.

Nu folosesc sare, decat la gogoselele de profiterol, pt ca in umplutura, maslinele si cascavalul sunt suficient de sarate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu