Translate

marți, 19 februarie 2013

Mozzarella alla caprese si jumari de ou la micul dejun





Sa continui seria de preparate preferate de mine la micul dejun.

Azi am facut mozzarella alla caprese cu sos pesto si jumari de ou.

Ingrediente pt sos pesto
10-12 frunze mari si proaspete de busuioc
5-6 frunze patrunjel proaspat
3 catei usturoi
2 nuci
2-3 linguri ulei masline extra virgin
Sare
Zeama lamaie
Parmezan (obtional)

Ingrediente pt restul farfuriei
12 mingiute de mozzarella
6-7 rosii cherry
1 felie de paine de secara (50%) bio
2 oua
½ ardei gras rosu
1 ceapa verde
Ulei
Sare
Frunze proaspete busuioc (décor)

Pt  sosul pesto am oparit frunzele de busuioc si patrunjel, apoi le-am spalat scurt cu apa rece. Acest procedeu ajuta la pastrarea culorii verde – crud. Am amestecat toate ingredientele cu bleander-ul vertical.

Moizzarella am pus-o alaturi de rosioarele taiate in jumatati, pe betisore de frigarui.

Painea am prajiit-o.

Ouale le-am facut jumari cu ardeiul si ceapa verde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu