Translate

duminică, 24 februarie 2013

Humus si salata din urechi de lemn la micul dejun




Humus, salata din urechi de lemn, alaturi de doua oua ochiuri sunt un mic dejun consistent.

Ingrediente humus
500 g naut uscat
7-8 catei usturoi
2 linguri tahini (pasta de susan)
100 ml ulei masline
Sare
Boia de ardei dulce

Ingrediente salata urechi de lemn
100 g urechi de lemn deshidratate
1 ardei gras rosu
1 ardei gras verde
2 morcovi
4 ridichii
7-8 catei usturoi
Ulei de masline
Otet de mere
Sos soya
Sare

Am pus la inmuiat nautul o noapte. Apoi am pus la fiert sub presiune 50 min.
Dupa ce am strecurat nautul fiert, l-am pus in blendrer alaturi de usturoi, sare, ulei si tahini. Am mai adaugat apa pana am obtinnut o pasta pe gustul meu.
Boiaua o folosesc ca décor.


Pt  salata din urechi de lemn, am pus ciupercile la inmuiat in apa rece. Dupa ce s-au inmuiat le-am fiert 10 min.
 Legumele le-am tocat si le-am adaugat la ciupercile racite.
Sarea, uleiul, otetul si usturoiul tocat marunt au urmat peste ciuperci si legume.


Acest mic dejun este asemanator cu “Salata de cruditati la micul dejun”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu