Translate

joi, 8 martie 2012

Sardine, orez basmati, mazare si sos de soia


Vin acasa cu pustiul meu si constat ca nu am nimic pregatit sa mancam.
“Tati, mi-e foame!” imi spune baiatul meu.
“Cea mai rapida salata” ar fi ok? Pai nu am toate ingredientele! Am doar
Orez basmati
Mazare
Sardine
Porumb boabe
Lamaie
Sos soia
Ulei masline
Sare
Patrunjel

Pun orezul la fiert in apa cu sare, cand da in clocot, adaug porumbul si las la foc mic 7 min.

Mazarea o fierb 2 min.

Pe o farfurie fac un cuib din orez,


 adaug mazarea in cuib,

 pun sardinele, tai lamaia si o adaug in farfurie,


 urmeaza uleiul de masline si sosul de soia.



 Inchei cu patrunjelul.

Am  facut o farfurie mai mica si copilului.


Preparatul acesta e super simplu, la indemana oricui - spun asta pentru ca am mai spus-o si inainte - aud mereu ce dificil este pentru unii sa-si pregateasca mancare sau pachet la munca. Ei  bine, acest preparat este inca o idee buna pentru acestia. Se poate manca si rece si cald! Din aceeasi categorie cu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu