Translate

vineri, 16 martie 2012

Tarta cu piersici si litchi



Tarta cu piersici si litchi este foarte asemanatoare cu cea cu mere flambate.

Aluatul are aceleasi ingrediente si cantitati ca la “Minitarta cu mascarpone”.

Restul ingredientelor sunt
300 g branza de vaci
130 ml kefir de lapte(sau iaurt)
80 g zahar
2 oua
Coaja de lamaie
Zeama de lamaie de la ½ lamaie
Grand Marnier
4 piersici
8-10 litchi
2 linguri zahar
1 lingurita scortisoara

Dupa ce am facut aluatul de tarta si l-am lasat la frigider 1 ora, am taiat o bucata de pergament, am presarat faina peste el, am intins aluatul, am roluit pergamentul impreuna cu aluatul ( aluatul de tarta este sensibil si pentru o manevrare mai usoara, pergamentul este tare folositor),






 am asezat in forma de tarta, am taiat marginile in exces, cu o furculita intep aluatul.




Crema de branza am facut-o amestecand branza cu kefirul, zaharul, ouale, coajea de lamaie, zeama de lamaie si Grand Marnierul.






Dupa ce am tinut Blatul de tarta 5 min la cuptor, la 190°, am turnat crema de branza 



si am bagat iar in cuptor pentru 20 min. la aceeasi temperatura.

In acest timp am taiat piersicile si litchii.


Intr-o tigaie am pus 2 linguri de zahar, am adaugat fructele, scortisoara si Grand Marnier. Am lasat la calit 7 min.




Scot tarta din cuptor si las sa se raceasca, o transfer pe o farfurie si incep sa aranjez litchi, iar in jurul lor pun feliile de piersici in forma de floare.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu