Translate

miercuri, 7 martie 2012

Bascute cu visine, scortisoara si Grand Marnier


Bascutele cu visine sunt asemanatoare cu “Melcii din aluat dulce, umpluti cu mere si visine”, de fapt ideea sa fac aceste bascute mi-a venit cand faceam melcii.
Aluatul e identic cu cel de la “melci”!
Umplutura de visine am facut-o din
600 g visine
3 linguri zahar
1 lingurita scortisoara
Coaja lamaie
Grand Marnier




Dupa ce am facut aluatul,








 l-am lasat la crescut 1 ora,

 apoi am dat cu faina masa de lucru, am intins aluatul si am turnat visinele, 




am impachetat aluatul impreuna cu visinele.


 Dupa ce am amestecat aluatul cu visinele am impartit in 9 parti,



 pe care le-am pus intr-o tava de cuptor, acoperita cu pergament uns cu unt, peste care am presarat zahar.




Las in tava inca ½ ora la crescut, apoi bag la cuptor 35 min. la 180°.

Cand scot “bascutele” din cuptor, le ung cu sirop ramas de la visine. Pentru ca bascutele sunt fierbinti, siropul de la visine se caramelizeaza.


Mare grija daca vreti sa le mancati fierbinti, visinele din interior sunt ca lava.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu