Translate

miercuri, 11 ianuarie 2012

Piept de curcan umplut cu ciuperci


Astazi am avut aceeasi stare de spirit, ca atunci cand am facut “Pachetelele din muschiulet de porc” si am facut piept de curcan umplut cu ciuperci, ceapa rosie si dovlecel. Garnitura am facut-o din fasole verde si morcovei pe care le-am tras in tigaie cu usturoi si boia de ardei dulce.
Am facut  6 portii din
1 kg piept de curcan
500 g ciuperci
2 cepe rosii
1 dovlecel
400 g fasole verde
200 g morcovei
1 ardei copt
2 cepe verzi
7 catei de usturoi
Ulei din samburi de struguri
Boia de ardei dulce
Sare


Pieptul de pui l-am portionat in 6 parti groase cam de un centimetru, apoi cu un cutit foarte ascutit, am facut cate un buzunar in fiecare bucata. 



Am masat cu ulei, sare si boia de ardei dulce bucatile de carne.


Ciupercile le-am taiat in cubulete.


La fel si dovlecelul, ceapa rosie si ardeiul copt. Ceapa verde am taiat-o in rondele, la fel si 4 cateii de usturoi.


In wok am aromatizat cu 3 catei de usturoi intregi niste ulei 


si am calit ceapa rosie,


 ciupercile


 si dolecelul,


 am adaugat sare si am lasat sa scada cam 10-14 min la foc mare.

Fasolea verde si morcoveii i-am fiert cu sare, i-am strecurat, apoi intr-o tigaie le-am amestecat cu usturoiul taiat rondele,


 sare si boia de ardei dulce in putin ulei incins.



Dupa ce amestecul de ciuperci, dovlecei si ceapa rosie au scazut, am inceput sa umplu fiecare bucata de piept de curcan cu acesta.



Am incins bine gratarul si am pus pieptul umplut pe el. Trei minute pe fiecare parte este suficient.


La restul de umplutura am mai adaugat ardeiul copt


 si ceapa verde


 si l-am mai lasat 2 min la foc mic.

Pe farfurie am pus ceea ce a rezultat din umplutura amestecata cu ardeiul copt si ceapa verde,


 am adaugat  carnea 


si am incheiat cu garnitura din fasole verde si morcovei.


Cand am taiat pieptul umplut  a iesit o sectiune tare apetisanta.


Un comentariu: