Translate

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Negrsa cu banane flambate (Extraterestrul cu trei ochi)


Din ciclul “deserturi haioase”, in ziua in care am facut bananele flambate am hotarat sa-I fac pustului meu al doilea desert si am amestecat negresa cu bananele.

A fost destul de usor “negresa cu migdale si Grand Marnier” era gata, bananele erau gata, asa ca nu mi-a ramas decat sa le asez una langa cealalta si a iesit “ un extraterestru cu trei ochi care zambeste” cum a spus fiul meu.

Nu am ce ingrediente sa pun, in afara de niste alune de padure, pe care le-am folosit ca décor.
Am folosit cilindrul de inox sa formez niste petale din negresa, am pus in mijlocul farfuriei o felie de minola, la fel ca la bananele flambate si ciocolata 70%.







Fericirea copilului a fost la fel de mare ca si la bananele flambate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu