Translate

miercuri, 25 ianuarie 2012

Banane flambate cu Grand Marnier


Nu degeaba se numeste blogul meu “Tati-gateste”, de aceea pregatesc pt baiatul meu deserturi ca inghetata in casa si unele preparate hazli ca cel de azi.
Banane flambate cu Grand Marnier alaturi de” inghetata de caramel si banane” a fost preparatul de azi.
Din
 3 banane
20 g unt
3 linguri de zahar
2 minole (zeama)
Grad Marnier
Ciocolata 70% cacao


Ideea mi-a venit de la ”banana Froster”, pe care cu cativa ani in urma o pregateam intr-un restaurant din Caraibe, bineinteles ca acasa nu am rom Jamaican si nici lichior de banane, asa ca am improvizat.

Minolele le-am taiat in jumatate, dupa care dintr-o jumatate am taiat o felie pe care am folosit-o ca décor pe farfurie.


Pe aragaz , intr-o tigaie am topit untul,


 am adaugat zaharul 


si cand a inceput sa se caramelizeze am pus sucul de la minole.


 Am lasat sa scada si in acest timp am decojit si taiat bananele.


Bananele taiate pe lungul lor, le-am adaugat in caramelul de pe aragaz



 si cand au inceput sa se inmoaie am folosit Grand Marnier-ul ca sa le flambez.


Pe farfuria decorata cu felia de minola am asezat bananele flambate in asa fel incat sa formez o fata vesela. 



Cand am terminat de asezat bananele am pus si o cupa de inghetata, 


iar cu ciocolata am improvizat niste ochi si niste dinti.


 Am incheiat cu sosul.
Sa-l fi vazut pe pustiul meu cum topaia in jurul meu si la fiecare lucru pe care il adaugam pe farfurie spunea, batand din palme: “tati e super tare!”



2 comentarii: