Translate

duminică, 29 ianuarie 2012

Pachetele de primavara - Spring rolls


Azi am facut “pachetele de primavara” umplute cu varza, morcovi, ceapa rosie, mazare, creveti, ghimbir si urechi de lemn.

Foile din orez le-am cumparat tot de la magazinul de unde cumpar si urechile de lemn, din Piata Amzei.

Ingrediente
12 foi de orez
4 morcovi
1 varza mica
1 ceapa rosie
50 g mazare
100 g creveti
150 g urechi de lemn
Ghimbir
Sare
Sos de soia
Otet de orez
Ulei din samburi de struguri
Ulei de masline
Pentru garnitura am folosit
1 castravete
2 cepe verzi
2 ridichii rosii
1 sfecla rosie mica
Sos soia
Sos sweet chili
Sare
Ulei masline


Varza am taiat-o fideluta, 


morcovul l-am dat prin razatoarea mica,


 ceapa am taiat-o solzi,


 ghimbirul l-am taiat marunt,


 urechile de lemn de asemenea,


 am adaugat mazare 


si am pus pe foc  in ulei din samburi de strugure ( o lingura), cam 5-7 min.


In timp ce umplutura era pe foc am pus sare, sos soia 


si otet din orez.


Am incalzit apa intr-o cratita, atat cat sa soporte pielea mainii. In aceasta apa scufund fiecare foaie de orez cateva secunde. Dupa care pe foie pun crevete


 si o lingura din umplutura.


 Impachetez 



si dau cu putin ulei de masline pe fiecare pachetel rezultat.


Pentru garnitura, tai ceapa verde rondele,


 ridichiile fideluta, 


rad castravetele prin razatoarea mare


 si le amestec cu sare, ulei de masline


 si otet de orez.


 Asez totul pe farfurie,


 adaug 3 pachetele de primavara 


si pun sfecla rosie rasa pe razatoarea mica.



Inchei farfuria cu sos de soia si sos sweet chili.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu