Translate

marți, 15 decembrie 2015

Preparat de post - Salata de cruditati cu fasole




Asa cum am promis in postarea trecuta, azi am sa prezint un pachet de post. Toate ingredientele sunt proaspete, cu exceptia fasolei, pe care am inmuiat-o 6 ore si am fiert-o in oala sub presiune 50 min.

O salata de cruditati cu fasole.

Ingredinte
250 gr fasole rosie
½ varza rosie
3-4 buchetele de conopida
3 ridichii rosii
3-4 ciuperci
½ ardei capia verde
½ zucchini
Sare de himalaia
Ulei de masline extra virgin
Otet de mere
2-3 tulpini patrunjel proaspat

Varza rosie o tai pentru salata si o asezonez cu sare, ulei si otet. Amestec si o pun in caserola.

Fasolea rosie o prepar cum am scris mai sus, fierband-o in apa cu sare.

Restul legumelor (ridiciile si ciupercile) le spal si le tai in jumatati sau sferturi, cu exceptia ardeiului, pe care il tai grosier, in forma de patrat si a dovlecelului pe care il tai rondele.

Peste toate acestea adaug patrunjelul proaspat tocat grosier, asezonez inca o data cu sare si ulei de masline.

Daca nu am incredere ca ciupercile sunt curate, le oparesc pentru 2-3 secunde in apa clocotita.

Pe langa acesta salata, pachetul meu a mai continut 5 biscuiti integrali cu unt, 600 ml kefir de capra 3%, 30 gr stafide brune, 3 cuburi de ciocolata 73% si 2 banane.

Pentru urmatorul pachet am sa prezin o combinatie intre piept de bibilica, salata de varza rosie si alba, ridichii, frunze de loboda proaspete si patrunjel proaspat.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu