Translate

duminică, 20 decembrie 2015

Preparat post - Quinoa, ciuperci la cuptor si legume



Din postarea trecuta anuntam ca urmeaza un produs de post, compus din quinoa, ciuperci si legume.

Pe langa quinoua si ciuperci  am mai folosit
1 catel usturoi
3 cepe galbene
Otet balsamic
Morcovi
Telina radacina
Ridichii rosii
Zucchini
Castraveti murati
Patrunjel proaspat
Sare de mare
Sare de himalaya
Boia de ardei dulce
Ulei de masline
Sos de hrean cu otet si miere de albine

Quinoa am fiert-o in apa cu sare, la foc mic.

Ciupercile le-am amestecat cu usturoi, ceapa taiata solzi, sare de mare, boia, otet balsamic si ulei de masline, apoi le-am bagat in cuptorul preincins la 240⁰C pentru 30 min.

Sosul de hrean l-am realizat din hrean razuit pe razatoarea mica, amestecat cu sare de mare, otet de mere si miere de albina. Am adaugat ulei si am amestaecat pana s-a facut ca o pasta alba.

Am adaugat sosul de hrean peste telina, morcovi, castraveti si am obtinut o salata de cruditati.

In caserola am asezat ciupercile, salata cu sos de hrean, quinoa, ridichiile, zucchini si am asezonat cu ulei de masline si sare de Himalaya, apoi am adaugat patrunjelul proaspat.

Pe langa acesta combinatie mai iau la mine: curmale, ciocolata 73%, caju si seminte de floarea soarelui hidratate.

Urmatorul pachet va fi facut din piept de bibilica, legume, masline kalamata si ridichii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu