Translate

vineri, 18 decembrie 2015

Fasole rosie , zacusca, salata cruditati si branza de capra




Lista continua cu un pachet format din: fasole rosie (ramasa de la “preparat de post-salata de cruditati cu fasole”), zacusca, salata de cruditati si branza de capra. Oricum am scris ca acest pachet urmeaza, inca din sfarsitul postari trecute.

Pe langa acestea am adaugat ridichii, masline kalamata, patrunjel proaspat si ulei de masline extra virgin.

Zacusca am pregatit-o ca aici, doar ca nu am folosit carne si am bagat mancarica de vinete la cuptor   30 min la 240⁰C.

Salata de cruditati este facuta cu telina, morcovi si castraveti murati - ca aici.

In afara de acest pachet am mai avut la munca 5 clementine,  700ml kefir de capra bio, biscuiti integrali cu unt, plus un amestec de caju, susan negru, semnte de in, seminte de floarea soarelui, seminte de dovleac, scortisoara (date prin rasnita de cafea) si miere de albine de rapita, toate amestecate ca o halva.

Urmatorul pacet va fi compus din produse de post: quinoa, ciuperci si legume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu