Translate

miercuri, 16 decembrie 2015

Piept bibilica cu salata de varza si loboda




Pachetul de azi pentru la munca este compus din piept de bibilica la cuptor cu salata de varza, asa cum am scris in postare trecuta.

Am precizat in postarea ”Ciorba de bibilica”, ca pieptul si copanele fierte le folosesc in alte scopuri. In acest caz, nu este nevoie sa le pastrez in cuptor la fel de indelungat ca in retetele de mai jos, ci doar 10-15 minute, sufficient cat sa se rumeneasca, deoarece sunt deja gatite.

Salta de varza e facuta cu varza rosie si alba, ridichii rosii, frunze de loboda si mult patrunjel proaspat. 

Asezonez cu sare, ulei de masline extra virgin si otet de mere.  

Pieptul de bibilica e facut la cuptor ca in reteta asta, sau asta.

 Azi am mai avut la pachet 2 banane, orez cu lapte amestecat cu stafide, scortisoara, chia, seminte si samburi (seminte floarea soarelui, seminte dovleac, susan negru, migdale, seminte in - rasnite in rasnita de cafea) si dulceata de capsuni, deoarece eu nu pun zahar cand gatesc orezul cu lapte, preferand sa-l indulcesc cu miere sau duceturi.

Pentru urmatorul pachet am sa-mi pregatesc oua fierte cu orez basmati si zucchini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu