Translate

miercuri, 15 aprilie 2015

Retete rapide pt sportivi - 13. Pastrama cu basmati si legume fierte





Reteta a 13 a este la fel de simplu de realizat, precum cele precedente! Este la fel de bine echilibrata proteic, are lipide suficiente si carbohidrati in cantitate optima.

Am cumparat o bucata de pastrama, am feliat-o si am fript-o la tigaie.

Inainte sa feliez pastrama si s-o frig, am pus la fiert un vas cu apa si sare pentru legume.

In acelasi timp am pus si orezul basmati la fiert, tot in apa cu sare.

Realizez aceasta farfurie mai repede decat muschiuletul de porc cu paste si legume, deoarece nu trebuie sa frig pastrama mai mult de 1 minut pe fiecare parte… pe deasupra nu am mai adaugat salata valeriana, ci doar stropesc orezul si legumele cu ulei de masline extra virgin.

In maxim 15 minute este gata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu