Translate

luni, 27 aprilie 2015

Novac cu amestec chinezesc - Retete rapide pentru sportivi 16.



Novac cu amestec chinezesc (ardei gras, ceapa, praz, muguri de bambus, urechi de lemn, morcovi, muguri de fasole, telina), orez basmati integral si sos de usturoi cu iaurt, mustar, otet balsamic si verdeata. Acesta este alegerea mea pentru a 16 a reteta rapida pentru sportivi, asemanatoare cu a 11 a reteta rapida pentru sportivi dorada cu legume si sos de iaurt.

Am cumparat un file de Novac, la-am curatat de piele , taiat in bucati de @ 10 cm, uns cu ulei, sarat si fript in tigaie la foc mare… pana am obtinut o crusta aurie pe ambele parti.

Legumele le-am dat intr-un clocot in apa cu sare, le-am scurs si le-am adaugat peste jiul din tigaia in care am preparat pestele. Pentru un plus de savoare le-am adaugat sare, otet de mere si o lingurita de zahar brut. Le-am preparat tot la foc mare, timp de 3-4 min!

Orezul l-am fiert in supa de rasol de vita si in momentul in care a dat in clocot, am adaugat o ceapa verde taiata rondele. Am lasat la foc mic pana s-a inmuiat corespunzator!

Pentru sos am curatat 8-10 catei de usturoi, i-am pisat in mojar impreuna cu sare grunjoasa, am completat cu ulei de masline extra virgin, o lingurita de mustar Tecuci, otet balsamic, iaurt bio 1,8%, o ceapa verde si mult patrunjel proaspat.

Decorul l-am realizat din ceapa verde, patrunjel si marar proapspat!

Timpul de pregatire nu a depasit 25 min.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu