Translate

marți, 21 aprilie 2015

Pui cu sfecla rosie, ciuperci si ceapa - Retete rapide pentru sportivi -15.



Am postat pana acum 14 retete rapide pentru sportivi, in principal fiecare contine o sursa de proteine (oua, carne, branza, peste, ficat, etc.),carbohidrati (orez, linte, naut, paste, mazare, etc.)si lipide (avocado, masline, ulei, unt, etc.). Este important sa am un mod de a ma hrani bine balansat, sa stiu sa-mi  calculez necesarul caloric zilnic si mai ales sa cunoasc  valorile nutritionale!

Paste penne cu piept de pui, pateu de ficat, omlete, mamaliga + branza sau oua, legume fierte + oua, carne, peste, branza, legume cu ciuperci, etc. exista o multitudine de variante rapide si la indemana!

A 15 a reteta rapida are pui, sfecla rosie, ciuperci si ceapa. Pe langa aceste am adaugat: ulei, otet balsamic,boia de ardei dulce, oregano, busuioc, sare, ridiche rosie, marar si smantana.

Am curatat ceapa si sfecla.

Ciupercile si ceapa le-am taiat grosier.

Sfecla am impaturit-o intr-o folie de aluminiu.

Intr-un vas termorezistent am asezat carnea, ciupercile si ceapa, le-am stropit cu ulei, le-am sarat, am presarat boia de ardei dulce, putin oregano, busuioc si am adaugat si otet balsamic.

Langa carne, ciuperci si ceapa am asezat sfecla impaturita in aluminiu.

Am pus totul la cuptorul preincins la 240° pentru 50 minute.


Pe farfurie am asezat ½ piept de pui, crestat din doi in doi centrimetri, o sfecla rosie taiata in jumatate, apoi fiecare jumatate in feli mai subtiri de ½ centimetru, ceapa si ciupercile rumenite, ½ ridichie rosie taiata marunt, marar proaspat, smantana si un pic de ulei de masline.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu