Translate

duminică, 16 septembrie 2012

Tagliatelle cu brocoli, dovlecei si sos din branza Brie



Azi am cumparat tagliatelle din grau dur integral bio si am vrut neaparat sa gatesc ceva cu ele, asa ca am improvizat ca de obicei.

Ingredientele de azi au fost
400 g  tagliatelle
500 g brocoli proaspat
1 vanata
2 dovlecei
3 ardei grasi rosii
2 cepe verzi
1 ceapa galbena
1 capatana usturoi
1 pahar cu lapte
100 g branza Brie
50 g branza cu mucegai albastru
1 pumn morcovi congelati
1 pumn mazare congelata
80 g unt
Busuioc uscat
Busuioc proaspat
Sare grunjoasa neiodata


La inceput am pus apa cu sare la fiert pt tagliatelle.

Pentru  vanata, brocoli, dovlecei, morcovi si mazare, am pus pe foc intr-o tigaie apa cu sare. Prima oara, in tigaie am pus vanata taiata cuburi,


 apoi brocoli,


 usturoi,


 ½ din cantitatea de unt, 


busuioc uscat,


 morcoveii si mazarea. 



Am lasat la foc mic pana s-au facut “al dente”.

Sosul l-am facut cu restul de unt, ceapa, usturoi, ardeiul gras, laptele, sare si branza Brie. Am incins untul, 


am calit usor ceapa,


 am adaugat sare si ustoroi, apoi ardeiul gras, 


paharul cu lapte si branza Brie.



 Tot la foc mic am lasat pana s-a topit branza.


Pe o farfurie am asezat un pat din tagliatelle,


 apoi am pus legumele sotate, 


deasupra am adaugat sosul,



 iar ca décor am folosit branza cu mucegai 


albastru si frunze de busuioc proaspat.


Un comentariu: