Translate

luni, 24 octombrie 2011

Tarta cu mousse de ciocolata



Cel mai la indemana desert cu mousse de ciocolata, mi s-a parut “Tarta cu mousse de ciocolata”.

Pentru aceasta am nevoie de blatul de tarta, identic cu cel de la “Minitarte cu alune de padure”, pe care il impart in doua. O jumatate o folosesc pentru blatul, pe care il voi umple cu mousse-ul,


 iar cealalta jumatate o pun la frigider si o folosesc pentru obtinerea unui biscuite cu migdale si zahar.

Dupa ce intind si asez in forma de tarta prima jumatate din aluat, o bag la cuptor 20 min. la 200°. Las sa se raceasca si in timpul acesta pisez migdalele.


 Folosind a doua jumatate de aluat de la frigider, pe care o rad deasupra migdalelor pisate si a zaharului, pregatesc biscuitele.


Si aluatul ras cu migdale il pun la cuptor la fel ca si blatul.

Umplu cu mousse-ul de ciocolata, 



adaug pe deasupra biscuitele cu migdale rupt in bucatele, presar si fulgi de nuca de cocos


 si inchei cu ciocolata razuita cu un cutit.


Asa arata o felie


4 comentarii:

  1. nici nu ma indur sa ma mai gandesc la calorii! in fond, la cat de buna este, ce mai conteaza cateva sute de calorii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand ai in plan sa mai pregatesti asa o delicatesa? Promit sa-mi programez o vizita la Bucu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, ce am descoperit aici !!!!
    Mi-a soptit mi-e mai demult o pasarica despre acest blog, dar abia acum am apucat sa arunc o privire. M-ai lasat cu gura cascata, cu toate ca stiam ce talentat esti!
    Andrei, hai repede la Brasov ca mi-e asa dor de voi.... :)

    Sigur o sa revin, sper sa am timp sa intru cat mai des.

    Si nu in ultimul rand... LA MULTI ANI !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! pe la Brasov mai la primavara :)

    RăspundețiȘtergere