Translate

vineri, 2 septembrie 2011

Torturi cu greutate


De ziua fratelui meu am hotarat sa-i fac cadou un  tort.


M-am gandit ca o sa aiba in jur de 40 de invitati, asa ca am folosit
5.400 g mere golden
880 g zahar
400 g unt
600 g faina
24 oua
1 lingurita scortisoara


Totul este identic cu tortul de mere cu toffee difera numai cantitatile si nu are sos de toffee.

Si daca tot sunt la capitolul torturi mari, am mai facut unul pentru un grup de 24 de prieteni.

La acesta am inlocuit merele cu piersici in compot (3.700 g).


Tortul pentru fratele meu l-am prelucrat in bucataria mea de bloc si a trebuit sa-l fac din doua bucati identice, puse la cuptor pe rand, a fost amuzant si obositor J.


Iar cel pentru prieteni l-am facut la munte la pensiunea “Cehov”, dar de data asta am avut un cuptor profesional dar nu am avut un vas atat de mare J. Dupa ce am terminat tortul, a trebuit sa-l tai si sa-l pun pe farfurii, am facut si un décor din nectarine J.





Un comentariu: