Translate

joi, 22 octombrie 2015

Salata valeriana, morcov si sos de iaurt cu curry


 

Salata din valeriana, morcov, ceapa verde, mult marar, avocado, masline kalamata, piept de curcan, oregano si sos de iaurt grecesc din lapte de bivolita, curry, miere de rapita, zeama de lamiae, ulei de masline extra virgin. Aceasta este propunerea mea pentru un aport considerabil de minerale, vitamine, proteine, lipide, hidrati de carbon, antioxidanti si enzime.

Am folosit
150 gr valeriana
1 morcov
2 cepe verzi
7-8 masline
1 avocado mic
140 gr piept curcan
1 varf lingurita oregano uscat
2 linguri iaurt
½ lingurita miere
½ zeama lamiae
1 lingura ulei
½ lingurita curry
9-10 fire patrunjel proaspat
Sare de mare

Am spalat valeriana.

Morcovul l-am feliat cu cutitul economic.

Pieptul de curcan l-am fript la tigaie si l-am taiat feli de @ 1 cm.

Ceapa si patrunjelul le-am tocat grosier.

Am pus toate ingredientele de mai sus intr-un castron, am adaugat masline, avocado si oregano.

In iaurt am adaugat curry, zeama lamiae, ulei masline, miere rapita si sare de mare.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu