Translate

duminică, 11 octombrie 2015

Desert de toamna cu dovleac copt




Desertul de azi imi aduce aminte de bunica mea. Este plin de incarcatura sentimentala si la fel de gustos.

La fel ca tortul de clatite cu nuci si dovleac, o reteta foarte populara a blogului, pe care am adaptat-o dupa o reteta a bunicii mele, desertul de toamna cu dovleac copt imi trezeste amintiri din copilarie, cand “se bateau turcii la gura mea” sa mananc dovleacul scos din cuptor, bine rumenit si presarat cu zahar.

Am pus amprenta mea si pe acest desert, adaugand inghetata de ciocolata cu capsuni facuta de mine, un amestec din migdale, seminte de floarea soarelui, seminte de in si scortisoara macinate in rasnita de cafea. 

Folosesc acest amestec destul de des, adaugandu-l in cereale la micul dejun. Am pus si cateva nuci, pentru ca imi place la nebunie combinatia de nuci cu dovleac.

Inghetata de ciocolata cu capsuni are reteta identica cu cea de zmeura cu ciocolata!

Am  tinut dovleacul in cuptorul preincalzit la 200°C, 90 min.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu