Translate

joi, 28 august 2014

Inghetata cu fructe de vara si sirop visine










Dupa ce am realizat “ Inghetata cu fructe de padure” , am vrut sa experimentez si o reteta, in care sa am aromele fructelor de vara: caise, piersici, visine la care am adaudat si sirop de visine, obtinut de la “Dulceata de visine”.

Ingrediente
800 ml smantana pt frisca
8 linguri zahar
300 g caise
300 g piersici
150 g visine
100 ml sirop de visine
6 linguri miere poliflora bio
1 lingurita dulceata visine/ portie, pt décor
1 triunghi ciocolata cu menta/ portie, pt décor

Dupa ce bat frisca, scot fructele din congelator, fructe puse de mine la congelator, la fel ca si fructele de padure. In fiecare an asa cum am scris in postarea “Gogonele si pregatiri de iarna”, pun la congelator: cirese, visine, caise, piersici, capsuni, afine, pepene galben, etc. toate aceste le folosesc, pe timpul intregului an, la inghetate, “prajitura cu visine”, etc.


Pun in robotul de bucatarie, alaturi de fructe, mierea si 3 sferturi din siropul de visine. Dau drumul robotului si cand fructele s-au facut pasta, le adaug peste frisca. Amestec pana obtin o pasta marmorata, torn in cuti, adaug restul de sirop, apoi ameste cu o lingurita doar la suprafata, asa cum se face la chec dupa ce se adauga cacaoa, ca sa accentuez efectul de pasta marmorata.

Pun la  congelator o noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu